Konkurs to prosty i skuteczny sposób promowania firmy a także jej produktów oraz usług. Z założenia forma ta zakłada większe zaangażowanie uczestników, a element rywalizacji i atrakcyjne nagrody zachęcają do wzięcia udziału w projekcie dużą część grupy docelowej.

Od początku istnienia zajmujemy się przygotowaniem narzędzi, które umożliwiają sprawne zorganizowanie konkursów wspierających sprzedaż. Począwszy od pomysłu, poprzez budowę odpowiednich narzędzi i ich wykorzystanie, po sprawną realizację i dystrybucję nagród.

Budujemy strony internetowe, które dzięki zastosowanym rozwiązaniom zachęcają do wzięcia udziału i wspierają rywalizację. Równolegle zajmujemy się przygotowaniem i prowadzeniem stałej komunikacji z beneficjentami, czyli np.: przypominanie o wykonaniu zadania, informowanie o uzyskanym wyniku i aktualnie zajmowanej pozycji w rankingu lub nagrodach, które można wygrać. Komunikację realizujemy poprzez wiadomości e-mail, MMS i SMS.

Zajmujemy się również przygotowaniem i produkcją wszelkiego rodzaju materiałów wspierających przeprowadzenie konkursu m.in.:

  • materiały drukowane - plakaty, ulotki, zaproszenia, identyfikatory itp.
  • gadżety - długopisy, smycze, breloki i inne
  • rollupy, bannery, ścianki reklamowe

 


Przykładowe prace